Dret d'accés a la informació pública
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa l'Ajuntament de Bell-lloc. La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada. Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica. Aquest dret es pot exercir a partir dels 16 anys.
Quin cost té?
L'accés a la informació pública és gratuït. No obstant això, l’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica, que no pot excedir del cost de l’operació.
Com i on es pot fer?
Presencialment al registre de les oficines de l'Ajuntament.
Per internet, mitjançant el tràmit específic de la seu electrònica:
Enllaç al tràmit Dret d'accés a la informació pública
M’han denegat l’accés a la informació sol·licitada. Què puc fer?
En cas de denegació total o parcial d’una sol·licitud d’informació pública pots presentar una reclamació:
Al registre de les oficines de l'Ajuntament mitjançant una instància.
A la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública (GAIP).
Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública (2021)
Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública (2020)