Dilluns, 13 de Gener del 2025

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Noticies / Convocatòria a la sessió extraordinària del Ple

Convocatòria a la sessió extraordinària del Ple

Serà aquest dijous dia 2 de novembre a les 21 hores a la Sala de Plens de l'Ajuntament.

L'Ajuntament convida a tothom a la sessió extraordinària del Ple que es durà a terme aquest dijous dia 2 de novembre a les 21 hores a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell.

L'ordre del dia és el següent:

1er. Aprovació, si s’escau, del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell i el Consell Comarcal del Pla d’Urgell, relatiu al centre de distribució d’aliments.

2on. Aprovació, si s’escau, del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell i la Diputació de Lleida per a l’execució de l’operació “Ponent Actiu”.

3er. Aprovació inicial, si s’escau, del projecte d’obres de reparacions de lesions al pavelló municipal de Bell-lloc d’Urgell.

4t. Aprovació, si s’escau, del reconeixement extrajudicial de crèdits núm. 2/2017.

5è. Aprovació inicial, si s’escau, de la modificació de crèdit núm. 3/2017 mitjançant crèdit extraordinari i suplement de crèdit (aplicació del superàvit pressupostari).

6è. Aprovació provisional, si s’escau, de la modificació de les ordenances fiscals reguladora de la taxa de recollida d’escombraries.