L'Ajuntament de Bell-lloc reprèn el seu servei a partir de dilluns 18 de maig. L’edifici consistorial, que ha estat tancat al públic, excepte per a urgències, des de l’inici de l’estat d’alarma, reobre les seves portes amb cita prèvia i amb noves mesures de protecció sanitària per evitar el contagi de la Covid-19.
L'horari d’atenció al ciutadà tornarà a ser l'habitual, de dilluns a divendres de 8 a 15 hores, i només es podrà accedir al recinte de forma individual, és a dir, només podrà haver-hi una persona visitant en l'àrea de registre. Aquesta, s'ha adequat per complir amb totes les mesures de seguretat necessàries, delimitant els espais amb cinta reflectant, instal·lant mampares al taulell i posant a disposició dels ciutadans un dispensador de gel d'hidroalcohol. També serà obligatori l’ús de mascareta i guants, i mantenir la distància de seguretat amb el personal que hi treballa.
Els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia, trucant al telèfon 973560100 o per correu electrònic a ajuntament@bell-lloc.cat
Per urgències, cal trucar al timbre de l'entrada i s'informarà.