L'Ajuntament presenta nou web, portal de transparència i una aplicació per solucionar incidències
L’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell permetrà als seus veïns informar el consistori de qualsevol desperfecte, incidència o molèsties a través del se ordinador o dispositiu mòbil. La nova pàgina web presentada aquest dijous a la sala multifuncional, inclou un apartat on els veïns poden enviar les seves fotografies geolocalitzades amb una petita descripció del problema perquè l’ajuntament en pugui donar resposta. “Bell-lloc Soluciona” és el nom que s’ha triat per aquest nou apartat del portal.
L’alcalde de Bell-lloc d’Urgell, Carles Palau, ha assegurat que “des de l’ajuntament ens comprometem a donar resposta a totes les demandes en el termini més breu possible".
A més, el ciutadà podrà seguir a través del mateix apartat web l’evolució de la seva demanda i saber quan està solucionada. Així mateix, l’alcalde ha assenyalat que “no es vetarà cap de les demandes que es facin, tot i que hi haurà un filtre previ abans de publicar-ho al web perquè no es pengi cap bestiesa”. Aquesta iniciativa del consistori està emmarcada en la reforma del portal municipal i amb la intenció d’implicar els ciutadans en el manteniment de la vila i apropar-los la gestió municipal.
Aquest mòdul per comunicar incidències, el nou portal web municipal i el portal de transparència es van presentar aquest dijous 3 de març a les 8 de la tarda a la sala multifuncional.